försöker att kontrolera min smärta. försöket vara stak men det känns i mitt hjärta.

visst har jag inte skrivit något inlägg innan idag?
men vi har inte haft data på skolan idag så har inte kunnat där. sen har jag pluggat engelska och lite spanska eftersom vi har spanska prov på fredag... känenr mig inte direkt taggad. men eftersom det går så sjukt dåligt i spanska för mig så ska jag nog byta till engelska svenska i nian efterom jag inte förstår ett piss av vad hon snackar om...
men nu ska jag sova innan jag faller framstupa på golvet och sover där istället för i sängen.
pussss<3

hahah, det är bra att vi är söta :]


Kommentarer
tina

skönt :-)

2010-05-06 @ 00:06:56
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0