Disappear now when I'm dreaming of your face.

har svenska lästest eller något sånt imrogon, sen matteprov på torsdag längtar INTE!
men iallafall. idag hade vi träff med temagrupperna. jag,frida och rebecca har valt foto och man ska ha med en digitalkamera. men jag och frida ska vara så coola och ta med våra systemkameror bara för att dom är så mycket bättre än en digitalkamera^^
vi börjar på tisdag v 22 sen är det onsdag,torsdag och fredag den veckan sen måndagen vecka 23 och på kvällen då är det öppethus och då ska våra bilder vara med där och så.
det ska bli ganska roligt att få ta massa bilder eftersom jag och frida älskar det och rebecca bara hakade på eftersom hon inte visste vad hon skulle ta.men nu ska jag duscha sen sova.
godnatt♥



Kommentarer
frida

AWESOME:D

2010-05-26 @ 17:59:34
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
frida

Grattis, du är en av finalisterna i Veckans blogg! Bara att börja ragga röster nu (;

2010-05-26 @ 22:28:39
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0