Cause you had never let it go inside.

haha jag sov inte utan läste istälelt. men ska nog sova nu istället eftersom jag är så sjukt trött.
Det är inte säkert att jag kommer hinna skriva något inlägg imorgon innan jag far till linnea, men lånar kaske hennes data för att blogga lite snabbt imorognkväll. men då kommer det inte bli mer än 1 inlägg eftersom vi kommer ha så mycekt att göra ;)
sen på fredag ska jag fara till stugan med mamma och pappa och frida ska cokså följa med. och vi har ju itne internet där så kommer inte kunna blogga. möjligtvis om jag får låna pappas mobil med internet kan det bli 1 eller 2 inlägg. men komemr säkert inte orka göra det eftersom frida är med så känns det elakt att bara dissa henen eftersom det inte finns något att göra i åsele...
men nu ska jag börja göra mig klar för att sova. + att om jag går coh lägger mig nu så kommer imorgon mycket snabbare, elelr det känns iallafall så :]
godnatt nu blir det inget mer inlägg ikväll.




Kommentarer
frida

nu ska jag se män som hatar kvinnor all alone, jag ringerom jag blir rädd jag skiter i om du sover....... :]

2010-05-12 @ 22:05:26
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
tina

haha nice :)

2010-05-13 @ 01:28:52
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0