pitcure of you, pitcure of me - 24 mars.

hejsan hoppsan.
Sitter här med Fysiken. har omprov imorgon för jag hade glömt plugga till det riktiga provet så fick ig (a'hihihii
men var på stan idag efter skolan. köpte en typ svart/vit randig tröja på H&M, tänkte köpa en annan som liknade den hittade den inte så då tog jag den här som jag hat nu istället.
Laddar upp en bild på den så kan ni se den.
Sen kommer ni se mitt nya hår också.
Men har flätor så syns inte jätte bra hur det ser ut, men laddar in en bättre sen :)
pussar<3

tyvär vill inte min kamera och min data sammarbeta så jag får ladda in bilden senare-.-'


Kommentarer
Linnea:)

såg ditt hår på fridas blogg! Du var jätte söt! ;*<3

2010-03-24 @ 20:52:40
URL: http://nogg.se/bergerflikka


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0