30 mars.

ojojoj, sjukt länge sen jag skrev i bloggen nu...
Men idag tog jag ett till hål i örat, och när vi kom hem orkade jag inte starta datan så lat som jag är(a'
sen så har jag bara inte haft något att blogga om.
Den här veckan är sjukt härlig.
Var ledig igår, halvdag idag, heldag imorogn, halvdag på torsdag och ledig på fredag :)
btw, vad ska alla söta göra på påsklovet?
själv ska jag på åka till min stuga med mina föräldrar och antingen frida eller linnea  på fredag och vara borta till på söndag, ska bli härligt att komma bort från stan en helg :) men kommer som vanligt inte kunna smsa utanför stan, så om vi far in och handlar eller liknande kan jag smsa men inte annars.
Men nu ska jag sova, tänkte lägga mig tidigt ikväll. är så sjuuukt trött.
Godnatt<3
Btw. jag har inte kommit ihåg att lägga in nya bilder på datan eftersom sist jag försökte funkade det inte, emn ska lägga in bilder snart :)



Kommentarer
Linnea:)

Gjorde det ont?:] vill också ta ett till! hur mkt kostade det?:)

2010-03-31 @ 06:21:23
URL: http://nogg.se/bergerflikka


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0