You stand in the line just to hit a new low.

är sjukt sur just nu. photoshop strular. eller så är det bara bilderna.
men jag fixar dom jätte bra, precis som jag ville ha den sen funkar den itne att spara... eller den funkar att spara men man kan inte se bilden!
åååååh jag blir så sur. och sen som grädde på mosen så ska frida sitta och smsa att vi måste fara till skolan nu! men jag är egentligen inte sur på frida. är bara sur på datan och då blir jag jätte lätt sur på andra bara dom gör något litet som kan vara störande. men nu ska jag inte deppa uran fara till skolan.
skriver mer när jag kommit hem och förhoppningsvis är jga gladare då.



Kommentarer
Josse

okej :D

2010-06-04 @ 17:51:29
URL: http://josefinesoderberg.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0