You know I've wasted half the time and I'm on my knees again.

har inte uppdaterar sen i måndags tror jag det var.. men jag ahr inte orkat sitta vid datan varken igår eller idag. men idag tänkte jag göra det lite snabbt.
i tisdags var det hagachallenge på skolan och då möter man bara sin årskurs. och vi är 4 åttor på haga och vi brydde oss inte om vi van bara vi fick mer poäng än 8D och du VANN vi hela saken. vi fick 2 tårtor till klassen men det komm massa people från andra klasser och tog...
Sen igår hade vi städning i skåpen och så och sen for vi hem till håkan (min mentor) och åt kladdkaka och glass.
och idag spelade vi brännboll. vi vann ingen av våra matcher, men vi var typ bara 16 pers där så det var inte så roligt heller...
men frida ska sova här ikväll så jag måste börja städa. eller städa klart :)
skriver mer när frida är här ^^


Kommentarer
frida

HAHAHAHAHA OMG KOLLA MITT BEEN HAHAHA SJUKTq

2010-06-11 @ 13:08:40
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0