konfrimation.

nu är vi hemma från konfan. vi fick besöka gravkapellet och vi fick se på kistor och urnar.
det var lite smått läskigt ändå när man tänkte på att det låg döda människor i dom kistorna, och sen var det svinkallt där dom förvarade kistorna....

snart ska vi tillbaka till försammlingsgården och konfan, men det är för att det typ är föräldraträff fast vi konfrimander ska ju också vara med.
konfimationen är på söndagen den 4 juli i backenkyrkan. hahah inte för att någon av er bryr er men ändå :]
nu sak jag platta till håret innan vi sak fara.
vi komemr fara typ halv 6 så vi inte kommer sent eftersom det börjar kl 6.

förrestan på söndag far vi på läger i tavelsjö och är där tills på fredag nästa vecka så det ommer inte bli några inlägg medans vi är där eftersom jag inte kommer ha tillgång till någon dator, eller kanske om det finns någon där eller att någon har tagit med en så jag kan få låna den snabbt :)



Kommentarer
frida

va hette filmen vi skulle se på bio?;o



btw, PLANERNA TOMORROW, nu ska jag berätta mitt livs historia hahaha:]

1. jag och frida går på stan, sen möter vi upp er typ vid 5 elr ngt och så äter vi, sen så ser vi bio?:D

2010-06-22 @ 19:14:59
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0