dålig uppdatering...

har inte varit så bra uppdatering varken igår eller idag, men idag har jag varit helt slut ände sen jag vaknade och har bara tagit det lungt med en bok när jag väl kom hem.
appropå det, det var en tant som satt och stirrade på mig på bussen, hon var sjukt läskig, hon typ glodde på mig som om hon aldrig sett en yngre gneration på en buss förut, asså hon satt helt serriöst med munnern öppen och med stora ögon och bara stirrade, creeepy...

men på konfan idag hade vi tårtbakar tävling och vi i mitt lag (lag 2) vann inte..... men det var inget stor seger för dom som började. för mitt lag hade vunnit allt annat och det dom van med tårtbakartävlingen var att när vi skulle äta dom så fick dom välja vilken tårta dom ville äta av först sen fick vi andra gå och ta det vi ville.
men eftersom vi hade vunnit alla andra tävlingar under veckan fick vi också en fördel, vi fick välja det vi ville ha på tårtan först, men man fick bara ta en sak i taget, så det var en årdning (den som hade mest poäng efter mitt lag fick ta två osv.) men det var ändå roligt :)
nu ska jag sova ut, är så sjukt trött som jag sa tidigare i inlägget... men imorgon kommer nog cokså inläggen komma sent eftersom vi ska på midsommar firande och jag vill sova så länge det går och allt sånt.

min frälsarkrans från kyrkan

 

oj, nu blev det ett väldigt långt inlägg, som gottgörelse från igår och idag ;]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0