vakna till värmen. (igen..)

vaknade för bara någon minut sen och det är lika varm i mitt rum idag som det var igår.... med andra ord, sjukt varmt... men det betyder ju att det är fint väder också. men att barnen springer runt och skriker hade jag faktiskt klarat mig utan...
hhahahah jag är sjukt trött. kommer nog somna sittande tror jag. men är alldeles för hungrig för det-.-'
ska försöka få med en kompis och se eclipse med mig helst senare idag, men kan även funka att se den imorgon. men den personen vill inte svara på sms så jag vet inte riktigt hur vi ska göra.  men det löser vi säkert eller något.
nu ska jag äta frukost och klä på mig, hade inte tänkt gå runt i min sov t-shirt hela dagen ;]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0