typ sjuk..

gud, jag blev typ sjuk på lägret... och var sjukt trött igår så det är därför jag inte skrev något mer inlägg igår kväll. somnade typ halv 8 och vaknade nyss.
har sjukt ont i halsen och är fortfarande sjukt trött, det var mamma som väckte mig för att se om jga levde så hade nog inte riktigt sovit klart....
just det, folk som försökte nå mig på mobilen igårkväll så svarade jag inte eftersom jag förmodligen sov och senare på natten/kvällen så dom mobilen, hade glömt sätta den i laddning-.-'

men nu ska jag snart typ göra något annat än att sita vid datan.
men först. KOM IGEN, BÖRJA KOMENTERA MER FOLKET!  det är så tråkigt att blogga om man inte får några kommentarer-.-'


Kommentarer
frida

BRAD:D:D:D:D:D:DD:D:

2010-07-03 @ 19:34:03
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0