trästock

en av min två bröder var på trästocksfestivalen och nu när han kom hem hade han ingen nyckel. det var ingen hemma hos oss och mi farmor som har extra nyckeln var inte heller hemma... så nu står han i trappen med all packning och allt.hahah inte så bra direkt (a'
men det är någon som kommer dit som har en nyckel till min farmors lägenhet så att min storebror ska kunna hämta extra nyckeln.
´
här i åsele regnar det och vi håller på att göra om lite. ska flytta om soffan och vrida garderoberna mot dörren så det kommer bli typ en hall. dom som varit här kan kanske förstå hur det ska se ut :)
jag tror i alla afll att det kan bli riktigt fint. Vi gör om en massa saker här i stugan nu. vi har ju ändrat en av våra bodor till en sovstuga och nu gör vi om den andra lite också ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0