solbrännan = problem

hahhahah såg i spegeln idag att jag hade fått en solkant( är ju egentligen bra.men inte i detta fall...-.-') men bikiniöverdel går ju bakom nacken och det är ett ganska tjockt band typ 2 cm brett.. så ni kan ske förstår vad jag menar? värsta tjocka kanten... sen nästa lördag(31:a) ska vi på bröllop och då kommer man ju se var bikinin har suttit-.-'
men man kan ju hoppas att de tär som vanligt när jag solar. för jag brukar få en kant men det är typ dagen jag solade och typ 4-5 dagar efter. kan  även vara mindre. men se försvinner den... hoppas nästan att den ska försvinna nu... men aja. det fixar sig säkert, tänkte bara skriva något kanske inte så intressant men alltid något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0