konfrimations presenter.

det här var vad jag fick i konfrimations presaenter. fick även ett större minne till kameran, men det orkade jag inte ta bild på.
sen fick jag några kort och så från dom som inte kunde komma.
på den sista bilden är det ( tror det är det iaf) ett uv filter som man sätter på kameran, så jag kan ta bilder på t.ex fiskar som är under vattnet, och om jag har uv filtret på kameran kan jag ta bild på vattnet utan att få reflektioner från solen med på bilden, så de kommer se ut som om jag tagit bilden under vattnet.
sen ser ni nog vad det är på dom andra bilderna. halsband och min dator :)


Kommentarer
Anonym

Gud fick du en dator lyllo

2010-07-07 @ 20:41:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0