I'm back!

nu är jag äntligen tillbaka från lägret!
men oturligt nog har jag blivit förkyld så är ganska hes nu. och jag är även sjuuuuuuukt trött -.-' men vad kan det bero på....
men eftersom det var sista natten så drar ju alla konfrimandbus igång. så sov kanske 1 timme inatt... dom använde sig av raklödder och pennor. men dom attakerade bara när man sov. om man var vaken så gjorde dom ju inget. så det slutade med att man inte vågade sova för då skulle man bli mulad i ansiktet med raklödder-.-'
men här är iallafalla några bilder från lägret! :)










ska försöka säga namnen på alla som är med på den hät sista bilden.
okej, sittande på marken, från vänster: sara,stina,hanna, markus, tessie,malin.framför sara,stina och hanna ligger marcus.N
den sittande raden bakom den på marken, från vänster ; emma, emilia.stina, maja
raden bakom från vänster: amanda (?), pernilla, håkan, indra, amanda, alexander, e... (?), josef, casper, dante
raden bakom från vänster : jag (Anna) , marlene, sara,anna,hedvig.
Längstbak: linnea, jesper .


kunde nästan alla namn, men jag tyckte det var bra gjort av mig ändå ;]


Kommentarer
frida

DU ÄR HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

2010-07-02 @ 20:53:00
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0