hemma,trött och orkar inteeee..

kom just hem från stan och tandläkaren... jag är sjukt trött eftersom jag gick upp kl 8 imorse så är jag = död-.-'
eller nästan iallafall (a'
ska snart fara iväg med min storebror till typ elgiganten (?) och kolla med min dator eftersom den skulle innehålla photoshop men vi kan inte hitta det så får snacka med folket som jobbar där så löser det dig säkert ;)
-
vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga innan vi far. och kommer nog inte skriva i bilden heller. så jag får skriva när jag kommer fram till stugan istället. och kameran kommer också följa med som vanligt. och nu ska jag försöka få sjukt bra bilder. och om jag får till photoshop så kommer jag kunna fixa bilderna ännu snyggare ;)
skriver mer i stugan! pusssss på er tills dess♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0