har så sjukt tråkigt...!

har sjukt tråkigt... vet inte vad jag ska göra. det är inget på tv. och det är typ inga roliga inne på msn,bdb, facebook eller någonstans... men jag hittar säkert något att göra. hahaha. det blev nästan ett deppigt inlägg. men ska förska att göra så det inte är så deppigt :)
vi ska till stugan på fredag och jag kommer kunna blogga eftersom jag tar med min dator och man kan koppla in pappas mobil till den så får jag internet och så. men kommer kanske inte blogga jätte mycket, men det beror helt på vädret. om de tär fint väder ute kommer jag nog för det mesta att ligga och sola annars sitter jag väl och ser på tv, eller bloggar :)


Kommentarer
becca

så det var inte roligt att prata med mig på msn?! ;O

2010-07-05 @ 20:39:52
rebecka

sv; ah , okej (n)

2010-07-06 @ 01:07:44
URL: http://rebecka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0