grilla och nu sol. (i think.)

nu är det soligt igen. asså vädret kan bara inte bestämma sig-.-' hahahaha är ganska trött så är lite konstigare än vanligt (om det går) men iallfall så tror jag att vi skulle grilla idag? eller pappa och kanske johan (möjligtvis att mamma hjälper till) grillar, jag sitter inne med datan och en bok och dör av hunger :]
hoppas maten är klar snart!
skriver senare för nu ska jag se om maten är klar eller inte ;)

bilden är från lite tidigare idag när vi satt ute och fikade :)

jag tror inte att jag kommer lägga in så många bilder medans vi är här. för just nu går internet snabbt, men att ladda upp bilder tar ca 10 minuter för varje bild. så ni kanske förstår hur drygt det är att ladda upp bilderna. men det kanske kommer bilder i vissa inlägg.men annars kommer jag lägga in bilder från den här tiden när vi är i stugan när jag kommit hem igen ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0