good morning sunshine!

vaknade för typ en timme sen.
har knappt kunnat sova inatt. SJUKT VARMT DET VAR! sen hade jag vädringsfönstret öppet så typ kl 9 på morgonen vaknade jag av massa hammarslag och barn som sprang runt och skrek och det var bara hemskt att vakna till.
ikväll far malin till england på språkresa och är borta 3 veckor! hur ska jag klara mig?!? :o för frida far till göteborg på torsdag och är borta i en vecka.. men jag får väl vara med linnea eller så tar jag det bara lungt ;) det löser sig säkert!
just det. jag sitter ju vid min bärbara dator och har inte hunnit ladda in några bilder på den. ska ju flytta över alla filer från den stationära. men tänkte bara säga så ni vet varför det bara blir en massa gamla bilder hela tiden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0