eric saade

linnea for hem för typ 10-15 minuter eller så så nu är det bara jag,mamma och pappa kvar här.
vi var på marknaden även idag. men det var nog mest för att Eric Saade var där.
hahah jag förstår inte hur jag orkade men jag filmade allt och den är typ 30 minuter lång och jag vilade typ inte en ändå gång. gissa om jag blev trött i armen efter ett tag? :] hahah men han var i alla fall sjukt bra (som alltid) egentligen är jag inget stort fan av eric. för jag har inte hört någon annan av hans låtar än manboy. men han är ju ändå bra (och snygg :]) det var sjukt varmt att stå där bland allt folk i bländande sol så man var typ död när vi gick därifrån.
bild tagen från google.


Kommentarer
frida

anna............ sluta smygfilma min man.. jag blir sårad! och han berättade för mig att han tog illa upp också.. du måste sluta med dina förföljelser.. okej? it's not healthy



är det bara jag eller är jag riktigt goodlooking på den bilden? / eric

2010-07-20 @ 00:03:05
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0