dåligt väder.

det har varit soligt och bra vänder alldeles tills för en stund sen när det började blåsa något otroligt och nu regnar det också. kommer säkert även bli åska...  men just nu sitter jag och läser (som vanligt) och bara tar det lungt.
imorgon far johan och pappa hem till umeå igen, men pappa kommer tillbaka på fredag. men det betyder att jag inte kommer ha något internet under veckan, men skriver mer till helgen, fast kommer nog hinna skriva något imorgon också innan dom far :)
och innan idag (när det var fint väder satt vi ute och fikade lite :)
blir inga bilder nu heller eftersom jag nu försökt ladda upp en bild i typ 5 miuter och den bara laddar. och alla som känner mig vet att jag är ganska otålig. men får försöka senare  :)


Kommentarer
Linnea

ska försöka komma på tisdag! kanske måndag om jag orkar! Puss gmn! saknar dig!

2010-07-10 @ 18:10:45
URL: http://nogg.se/bergerflikka


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0