accepted 2006

såg nyss på en film som heter accepted 2006 den var faktiskt riktigt bra. den handlade om en kille som startar sitt eget college och det strular till sig en massa. jag rekommenderar att ni som inte sett den ser den snarast. ni kommer inte ångra det. i alla fall om ni har samma film smak som jag så kommer ni tycka att den var bra :)
kommer nog inte skriva något mer inlägg ikväll eftersom johan också vill ha internet och jag har haft det så gott som hela dagen, så nu får han ha det på kvällen. men imorgon kommer jag ta det eftersom dom far hem. dom far med bussen vid typ halv 7 så har tills dess på mig att blogga och så :)
ses imorgon♥


Kommentarer
Cajsa - F O T O B L O G G

Tack snälla du. :)



Du får jättegärna lägga en till röst på min bild. du är en pärla om du gör det..

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du behöver inte säga att du har röstat, så du vet. Hihi =)<3



Tack på förhand.

(om du inte vill rösta mer får du säga till men det tar ju bara 6sek och jag bli glad)

2010-07-11 @ 11:37:37
URL: http://hallgreen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0