Frågestunden, AVSLUTAD!

nu avslutar jag frågestunden, fick inga många komentarer :/
men jag får svara på dom jag fick i alla fall. ^^


Fråga 1:

vad gillar du bäst med din blogg?
vrf gillar du att blogga?
va inspirerar dig till at blogga?
vad tydker du om norge?

Svar:
Det finns inget som jag gillar mer än det andra, men om jag måste välja något så är det nog min designe.
Jag gillar att blogga för man känner sig ganska glad när man får många komentarer och man får chansen att skriva av sig.
Det är nog att vänta på att amn kan få komentarer.
Jag gillar norge, är 1/8 norsk och tycker det är fint där även om ajg alldrig varit där.

Fråga 2: hej! Min mamma ska skaffa hundvalp nu, och han heter Billy. Jag vill bara veta om du gillar japanese chin, pomeranian eller dvärgspets mest? undrar bara :)

 

Svar: Jag vet inte hur alla dom ser ut, så jag har ingen aning om vilken ajg gillar bäst ^^

 

Fråga 3:Vilken är den bästa blogg du besökt?

 

Svar: Jag gillar Fokis blogg, brukar läsa den nästan varje dag, det är nog den bästa^^

 

Fråga 4:vem är din bästa vän ? :]

 

Svar: Jag tror att det skulle frida och linnea ^^

 

Fråga 5 :vad är du mest och minst nöjd med på dig själv?:)

Svar : hmm... jag tror att jag är mins nöjd med mina ben och mest nöjd med mina ögon ^^

 

 



Kommentarer
Linnea:)

naww gullunge!! ;* älskar dig!!

har du fått något mail om i helgen? (Bodaborg)

2010-01-13 @ 20:41:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0