9 januari.

Nu är den en månad sen jag fyllde år. tiden går jätte fort, bara 4 dagar till skolan och allt.
nyss var det ju sommaslov och nu är snart jullovet slut. jag känner mig lite efter här-.-'
Men i alla fall så har ajg inte gjort så mycket idag heller, bakade paj som vi åt till efterrätt. senv ar jag lite med frida och såg på film, vi såg lite på 2012 men den var sjukt tråkig. Det kan ha berott på att vi var ganska trötta och inte var så fokoserade på filmen. Jag ahde precis haft ett skrattanfall så jag var helt slut efter det...
Men jag ahr tänkt försöka vända tillbaka dygnet nu. så jag tänkte gå och lägga mig tidigt så. Godanatt (L)
pussar<3

gammal bild, men hade ingen lust att leta så länge efter en nyare^^



Kommentarer
Linnea:)

Nämen! den där spegeln känner jag igen xd



puss älskling!<33

2010-01-09 @ 23:33:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0