8 januari.

Igår blev det inget inlägg, för jag saqtt knappt vid datan igår.
Jag hade som man kan säga ett "läs-maraton". jag läste från att jag vaknade (vid 1 på morgonen) till ca 5 på natten.
Men boken var så bra och vi skulle läma igen den så då blev det bara att läsa för mig.
nu har jag nästan ingenting att göra, jag såg just på en film som heter waitress. Den var faktiskt ganska bra, trodde den var bättre innan men den funkade i alla fall ^^
måste se några till filmer som pappa lånade hem till mig nu, men skriver kanske senare om jag kommer ihåg,har tid elelr vet något jag kan skriva om.
pussar<3

När jag och frida var och sola på något ställe vid östermalm, komemr tyvär inte ihåg namnetmen kommer jag på det kan jag säga vad det heter.Det var ett ganska bra ställe, men man kunde bara betala med 10 kronor och amn kunde bara växla sedlar. otur kan man säga-.-'tur att man hade en 50 lapp också ^^





Kommentarer
frida

JÄTTEFIN BILD ANNA, JÄTTEFIN.....................

suntan juuuh;DD;D;;D

2010-01-10 @ 23:59:53
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0