8 januari.

nu är det bara 4 dagar tills skolan börjar.
Man är inte så taggad. fast det är egentligen inte själva skolan utan att man måste gå upp klockan 6 för att hinna göra sig i ordning, det är dog det man inte gillar.
skolan är egentligen inte så hemsk.
Men jag är ju väldigt morgontrött också så jag orkar knappt gå till skolan så tidigt.
Man borde kanske börja vända tillbaka dygnet, nu dom senaste nötterna har jag gått och lagt mig mellan 4 och 5 på morgonen och sovit till ca 1 elelr 2 på dagen, hade kunnat sova mer men fick inte-.-'
Har ni börjat vända tillbaka dygnet än?
nu ska jag nog äta en macka, jag är väldigt hungrig.
pussar<3

btw, min data bråkar, skulle byta bild men då funkade det inte så fblir ingen bild denna gång :/



Kommentarer
fanny

Frågestund hos Fannybs! fråga allt från himmel och jord jag svarar på allt förutom omogna frågor! :)

kram fannybs

http://fannybs.blogg.se/2010/january/fragestund.html#comment

2010-01-09 @ 13:15:10
URL: http://fannybs.blogg.se/
Linnea:)

haha varför står det 8 december som rubrik? du menar väll ändå 8 januari:P

2010-01-09 @ 20:37:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0