6 januari.

förlåt för att jag inte idag, men jag kom hem från jennirfer cid 4 tiden, sen har jag varit tvungen att läsa sen dess.
Jag läsen en bok som heter genom dina ögon av stephenie meyer, boken är väldigt bra, men jag är bara på sida 131 och det är ca 600 sidor och boken ska egentligen ha lämnats igen i måndags men kravet att den ska vara tillbaka är imorgon men eftersom pappa jobbar på biblioteket så ska han föröka hålla kvar den över helgen så nu blir det streckläsning för min del.
så komemr inte vara inne så mycket på datan om jag tänkt hinna läsa klart boken innan måndag. men kommer lägga in mins ett inlägg varje dag iallafall så det inte blir jätte dålig updatering.
men nu måste jag fortsätta läsa så jag kommer längre in i boken, den är ju faktiskt spännade också så jag läser den ju inte bara för att läsa den utan för att den också är bra.
men nu ska jag läsa.
pussar<3


jag tror att jag sa i något annat inlägg att jag färgat håret blont, här är resultatet. tyvär är inte bilden helt prima men jag hoppas i kan nöja er med en halv bra bild. men nu är jag väldigt blond eller hur? ^^



Kommentarer
KJ

Jag läste nyss ut en bok som heter nubus bok

läst den?



Btw: Vi har en liten frågestund på vår blogg om du ville ställa en fråga skulle det vara roligt :D

2010-01-06 @ 22:07:06
URL: http://kije.blogg.se/
L'

2010-01-06 @ 22:17:01
Linnea:)

Vad fint de blev!!

har snart läst ut tredje boken av twilight :D

2010-01-06 @ 22:18:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0