4 januari.

Jag ahr ju lovat att lägga in bilder från nyår.
så nu kommer dom, bättre sent än aldrig right? :)

Mina kläder, skor saknas på bilden, men det var svarta klackeskor med en klack som var ca 10 centimer hög.

Vi hade väldigt trevligt vid matborden, sång och allt.


efter maten dansade så gott som alla.


aja, nästan alla.


det var några bilder, jag har även mer bilder men dom är nästan likadana bara på lite andra personer.
om jag inte minns fel var det 15 vuxna oxh 10 barn den kvällen.

Ska försöka skriva mer ikväll.men jag måste läsa ut en bok på 500 sidor och jag är bara på 70 till på torsdag, så hälsa mig lycka till. + att jag ska sova hos en kompis imorgon så där kan jag inte räkna med att ha någon chans att läsa, men men, jag får komma ihåg vilken sida jag var på så får vi låna om den sen :)
men nu borde jag börja läsa lite mer.
pussar<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0