2 januari.

idag har jagt inte gjort så mycket, sett på film, gjort pizza och varit med en kompis och sett på mer film :)
vad gjorde alla på nyårsafton då?
jag var ju nere i en lokal och firade med några personen.
Jag var mest med en tjej som heter alicia och någon gång iblan var vi men en tjej som heter mickaela och alicias storasyster, tror att hon heter vera men är inte säker :P
vi gick ner till lokalen vid 5 och kom tillbaka vid halv 2 skulle jag tro.
fast jag stannade uppe till halv tre och satt vid datan.
Jag har träningsvärk från något jag gjorde igår, men vet inte vad-.-'
men nu ska jag nog sova, det är väldigt sent.
pussar<3
btw, ska ladda in bilder från festen och på mina outfits men kunde inte ladda in idag/igår hur man nu vill se på det :P
men ska ladda in snart jag lovar :)♥

haha det ska vara en cykel, men det var sjukt mke snö :]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0