19 januari.

hejhejjj, jag är lite flummig idag också,men det beror nog på att vi hade skidor ifag ochd et var riktigt jobbigt och tråkigt, fast jag var ju redan trött innan så det gjorde nog mig bara mer trött än innan.
och på tal om skidor så plattade jag håret imorse sen åkte vi skidor på gympan och efter gympan var hela mitt hår jätte lockigt. Det känndes som om det inte var så värt att jag plattade det om det ändå blev lockigt.
ni får ursäkta om det blir något stavfel men jag är så trött så jag kan inte se vad jag skriver, allt bara snurrar och sen håller även mina ögonlock på att stängas samtidigt, emn det är nog mest att jag är trött som det snurrar i ögonen så det blir inget långt inlägg för jag orkar knappt sitta kvar, vill bara gå och lägga mig. och klockan är bara några minuter öpver nio. Men ikväll SKA jag gå och lägga mig tidigt. Tänkte gå och lägga mig typ 9 igår för du var jag ju också riktigt trött men ändå satt jag uppe tills klockan var 11. Det är inte så bra. Så efter detta inlägg kommer ajg nog stänga av datan så ajg inte fastnar här så länge.
så. nu har jag haft ännu en flummatack. men jag är väldigt trött eftersom jag inte sov tillräckligt under helgen, men nästa vecka kommer ajg nog inte vara lika flummig som nu eftersom vi nog ska sova hos jennifer och då brukar jag och frida sova 24/7 och vila ut oss så vi kommer orka med skolan ^^
men komemr nog vara piggare och mindre flummig nästa vecka. För nu sitter jag och pratar om ingenting. det är ganska irriterande när man tänker efter-.-' Hahahah ni får säga till mig om ni tykcer det är drygt att jag bara babblar på såhär och är såhär flummig som jag är nu så ska jag FÖRSÖKA fixa det men vet inte hur det kommer funka. Jag är ju som jag är-.-'
Men nu ska jag göra mig i orgning för kvällen och sen ska jag ligga i sängen och se på the lake house som går på trean nu ^^
pussar♥

så lockigt blev mitt hår efter skidorna. men det har försvunnit några lockar det var mer innan eller det var större, eller så syntes dom bättre för jag hade uppsatt på ett annat sätt då-.-'




Kommentarer
Linnea:)

du är sjukt fin i lockigt hår!

och väldigt flummig ibland xD

2010-01-19 @ 21:56:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0