18 januari: FLUMMATAACK!!:D:D

hejhej. nu skriver jag igen, nästan direkt efter det andra, men försökte ladda in det vig kanske 6 tiden innan ikväll men det funkada tyvär inte.
men i alla fall.
Imorgon är det skola igen så det blir att kliva upp tidigt så man hinner duscha.
Vi har skidor på gympan imorgon. Jag fatatr inte varför vi har skidor. Det är inte direkt så att jag kommer fara ut och åka det, det är ju inte speciellt kul. Men tur är det att vi bara har skidor denna vecka men sen nästa vecka är det skriskor sen är det bad.
Vi har vårat första elevensval efter jullovet imorgon. Jag har läsecirkel så måste ta med mig en bok, men jag vet inte vilken. Kanske den jag håller på med, men det är inte så jätte bra men ganska, elelr ska jag ta någon annan?
vi får helt enkelt vänta och se hur jag gör imorgon.
Ni får ursäkta att jag svammlar men jag är väldigt trött eftersom jag gick och la mig sent i fredags, klev upp klockan 6 på lördagen, somande vid 11/halv 12 på lördagen, vaknade 9 på söndagen, gick och la mig 11 i går och klev upp klockan 6 idag också. SÅ ni kanske förstår att jag inte är särskillt utvilad om man kollar med andra helgen när jag somnar vid 1 på natten och kliver upp ca 2 nästa morgon. Som sagt, jag gillar att sova.
så derför tror jag att jag ska sova nu, är ju som sagt väldigt trött. kommer skriva mer imorgon, för hoppningsvis kommer jag inte bara att prata på om inget då som jag gjorde nu. menmen, vi får se hur det går imorgon.
pussar<3

Jag var väldigt trött och flummig på denna bild, ungefär som jag känner mig nu^^
Om ni undrar vad jag ahr framför ansiktet så är det en håv som man har till fiskar som man har i ett akvarium så man kan ta upp dom om någon är död eller att man ska flytta över dom till en annan skål eller så^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0