15 januari.

Nu har jag inte skrivit på några dagar men jag går och lägger mig väldigt mycket tidigare nu när et är skola så då blir det inte lika mycket uppdatering.
Men Imorgon kommar jag inte hinna blogga.
Vi ska fara till tavelsjö halv 8 imorgon bitti för jag ska rill skellefteå med min konfagrupp och vara där till på söndag, vi kommar fara på bodaborg så det är därför vi kommer faraså tidigt.
Men jag laddar in några bilder från helgen på söndag när vi kommer hem igen ^^
Men nu ska jag se klart på Let's dance sen ska jag sova så jag orkar kliva upp kvart över 6 imorgon (PÅ EN LÖRDAG? ;O;O;O;O) och duscha.
Pussar<3

Hittade ingen bild som passade till inlägget så tog bara en bild som passar till nästan alla inlägg istället.^^



Kommentarer
ELLEN - eecederholm.se

fin blogg!



hade varit snällt om du röstat på mig, nr 5

http://bellyy.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-rosta.html#comment

2010-01-17 @ 19:35:23
URL: http://eecederholm.se
Anonym

missade din frågestund så här är en försenad fråga :)

vad är du mest och minst nöjd med på dig själv?:)

2010-01-17 @ 22:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0