10 december.

gick och la mig vi 3igår, men ikväll MÅSTE jag gå och lägga mig senast 1, annars kommer jag inte orka gå till skolan på tisdag -.-'

Jag har precis ätit. Jag och min storebror gjorde mat tillsammans, det blev mackaroner och korv går ganska fort och är enkelt.^^
Men senare ikväll ska jag kanske vara med frida och imorgon ska jag på stan med Rebecca och gorana, i alla falla kanske, om jag ahr pengar och vi inte ska göra något med familejn eller så.
Men måste vara hemma till middagen men komemr kanske inte hinna blogga så mycket imorgon eftersom efter stan och middagen så ska jag hem till malin på sofiehem och träna på teatern.
men jag kanske hinner skriva något snabbt efter maten.

Just det, innan jag glömme så tänkte jag bara säga att jag gör en ny header till bloggen, kommer sätta in den och fixa lite annat så fort den är klar och jag har tid.
Nu ska jag fixa på headern, skriver kanske mer sen.
pussar<3



Kommentarer
Ronda.blogg.se- Just nu kan du vinna en helårsprenumeration på Equipage!

Fin ring, eller är det en ring? Haha :P

2010-01-11 @ 12:32:20
URL: http://ronda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0