19 februari.

Jag kunde inte fara till linnea idag eftersom jag fortfarande är sjuk. det är ganska synd det.
men vi ses i alla fall nästa vecka på konfrimationsträffen. Men sen måste vi träffas mer också. Typ helgen efter det? vecka 9?
aja vi får hopas att det går då :)
Men min dag har faktiskt varit ganska bra ändå. jag sover faktiskt otroligt lite nu, jag tror att jag bara sov till 11 idag, men jag brukar kunna sova hela dagen. men när jag vaknade satte jag mig vid datan ett tag sen såg jag på några filmer.
och jag upptäckte nu för kanske en halvtimma sen att när jag går känns det inte som om mina ben kommer hålla mig uppe utan det käns som om dom kommer falla ihop under mig när jag går... men de tär säkert bara för att jag är sjuk sm det känns så.
men nu ska ajg hitta på något innan jag somar.
pussar<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0