16 februari

hejhej bloggen.
kommer inte bli något långt inlägg för jag orkar inte skriva så mycket. Jag är sjuk eller på väg att bli, har ingen feber men jätte ont i ryggen och halsen, jag fryser hela tiden och är yr och har ingen aptit.
Det är inte kul.
Men en sak som är bra idag är väl att de tär semeldagen, men har ju ingen aptit-.-'
inorgon har jag musik prov egentligen, emn jag går nog inte till skolan så jag får göra det nästa vecka trro jag.
Men nu ska jag bara ta det lungt och hoppas att det går över.
pusssar<3



Kommentarer
Linnea:)

det går visst fler bussar från stan vét inte vilka tider mén tror det går en kl 4 :)

Du måste bli frisk innan helgen! lova det!

2010-02-16 @ 19:04:47
URL: http://nogg.se/bergerflikka
Queen J'

vad trist att du håller på att bli sjuk :/ krya på dig!



har du ätit några semlor idag då ? :D

2010-02-16 @ 21:58:16
URL: http://missjulls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0