13 februari.

oj, det var verkligen länge sen jag uppdatareade sist. mer än en vecka... Men jag har inte haft så mycket tid, har pluggat jätte mycket, har 2 prvo nästan varje vecka och läxa till nästan varje dag, kasnke en dag i veckan som vi inte har det...
Men jag kan ju göra en liten sammanfattning om vad som jag kommer ihåg under denna veckan.
i tisdags var på en cirkus. Cirkus cirkör. den var ganska bra, men nästan bara i början sen blev man som less på den. sen så hade vi matte prov i torsdags och spanska prov i igår. och i torsdags hade jag jääätte mycket att göra, jag hade inte lämnat in ett so arbete så jag fick jobba hemma samtidigt som jag pluggade spanska sen hade jag teater som jag kom försent till eftersom jag pluggade, sen gick det bara sådär på spanska provet, och jag är lite sjuk också, så jag har haft en ganska jobbig vecka(a) och just det, igår hade vi klättring på hympan och jag är JÄTTE häjdrödd och väggen är typ 10 m. och när jag hade klättrat ungefär 5 m så började allt snurra, jag typ började skaka och allt så hon som säkrade mig fick ta ner mig :] men sen efter skolan så for jag, frida och jennifer på bio och såg valentine's day, den var sjuuukt bra :D
sen sov jag och jennifer hos frida och idag for vi på fortet ett tag ^^
Men jag ska till frida nu snart tror jag.
pussar<3

bilden är ca en vecka gammal eller så, från förra gången jag ladde in bilder i alla fall :]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0