TRÄDEN!

slutade för typ en halvtimme sen men av någon anledning så är jag fortfarande kvar på skolan...
asså det är så sjukt vackert ute nu! kolla bara på träden! okej, alla kanske inte bor i umeå och kan se det men åååhh! jag vill bara ha min kamera just nu och ta massa bilder men den ligger hemma i mitt rum och när jag kommer hem så kommer det vara för mörkt för att fota en bra bild utan blixt. aja for hoppas att det håller sig till på torsdag eller helgen eller någon gång när jag har tid under dagsljus! men nu ska jag tvinga med frida till stan så vi kan fara hem!


Kommentarer
Jennifer

Riktigt fint uppe i Umeå!



Kram Jen

2010-12-15 @ 09:01:04
URL: http://nozlihn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0