3 delen i berättelsen.

del 3.

Vi fortsatte att kolla på varandra i ögonen utan att vika bort blicken en ända gång. Nästan utan att blinka.

Leendet på hans läppar när han kommit in genom dörren hade nu förändrats till ett mer lugnt men lite kusligt leende.

Jag tryckte mig mot väggen bakom mig så mycket det gick men eftersom jag redan tryckt mig mot den gjorde det nästan ingen skillnad.

Han fortsatte kolla på mig och jag såg hur hans ansikte närmade sig mitt. Jag kände när hans läppar nuddade mina.

Han lekte med mig. Det visste jag. Men hur mycket jag än ville rörde jag mig inte utan stod som en pinne.

Hans läppar lekte på mina och jag kände hur han försiktigt började bli vildare.

Han tryckte kroppen närmare mig och jag försökte dra mig undan, men jag satt fast mellan hans kropp och väggen.

Utan anledning skulle han aldrig göra det här. När jag hade varit hemma hos Lina hade han knappt märkt mig.

Hans händer började röra sig uppför mina armar. Paniken steg i kroppen.

Innan jag visste vad som hade hänt stod han någon meter ifrån mig och höll en hand på kinden. Jag hade slagit till honom. På något sätt hade jag fått lös ena armen för att kunna svinga den i ett slag mot hans kind.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0