vända på dygnet? hahhaha..

hade ju tänkt börja vändå på dygnet den här veckan. men det har inte direkt gått så bra...
men imorse var ddet inte heeeeeeelt mitt fel... eftersom min mamma och pappa jobbar idag så hade mamma sagt att min storebror skulle komma in och väcka mig innan han for iväg (typ 11) men ingen har väckt mig. och som jag sa så kan jag sova hela dagen om man bara låter mig.. men vaknade av massa ljud utanför min dörr när min andra storebror gick och duscha och då såg jag att klockan typ var 1...så nu är jag i alla fall vaken...
nyvaken, därav inge smink ^^


Kommentarer
gogo:p

ändå nice:)<3

2010-08-19 @ 14:38:28
URL: http://snoflingaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0