spindlar i fortet

kom hem från frida nyss.
vi såg ju på fortet och jag började bokstavligt talat gråta när hon skulle ta i spindlarna. eller mina ögon fylldes av tårar men dom började inte rinna i alla fall.
sen så var det ju helt fel lag som vann... ända från början hejade jag och frida på idol. (vet inte om frida gjrde det, men det var i alla fall vad hon sa) men vi får lov att överleva!
ska snart sova. för imorgon ska vi cykla till nydala och vara med på lagdagen med 7orna & 8orna. tipsrunda och våra stationer!
'
som ni ser så har jag poch frida fixat till lite mer med bloggen.men vi hittade inte för att fixa allt. så det kommer bli några justeringar lite nu och då. bara så ni vet^^
ska t.ex byta färg på texten till rubbriken, för den syns ju knappt. men det fixar vi typ imorogn eller så^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0