skola imorgon.

skola igen imorgon. ska sova så tidigt jag kan ikväll eftersom jag faktiskt är riktigt trött (men vad kan det bero på? om man inte går och lägger sig 05.00 och vaknar vid 09.00 så är det inte så konstigt....). haha jag på morgonen. det är inte att leka med:]
jag och frida har i alla fall tänkt cykla till skolan imorgon. men vi får se. om det regnar orkar vi inte cykla utan då åker vi skjuts. men även om det är svinkallt och blåser en massa så ska vi cykla. måste ju träna upp kondisen medans man fortfarande kan cykla ;)
hahah godnatt. tror inte att jag orkar sitta uppe så länge att jag skriver ett till inlägg ikväll. hörs imorgon♥
haha en lite smått rolig bild på mig. orkar inte ta någon ny just nu så ni får överleva med den här (a'


Kommentarer
frida

hahaha det är ju fan de bästa, att en 14åring inte kan ordentlig svenska!:D

2010-08-29 @ 23:21:37
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
DIANABIEBER

sv: idag ska jag bara vara i skolan och sen träna på kvällen :) själv?

2010-08-30 @ 07:47:35
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0