nyvaken

vaknade typ nyss. eller jag har bytt telefon så det var inte precis nyss. men nästan.
ska typ vara med frida och jennifer idag, har ingen aning om vad vi ska göra med det får vi se :)
kommer fara tillbaka till stugan (-.-') imorgon eller på tisdag men på fredag kommer jag vara hemma! iallafall ett tag eftersom jag ska fara iväg med frida till hennes farmor och vara borta tills på söndag. så det kommer bli lite tråkiga inlägg (igen) mellan typ tisdag-torsdag/fredag sen under helgen tror jag inte vi kommer ha någon tillgång till någon dator så ni vet^^
men nu ska jag inte sitta här och slöa. utan ska äta frukost!
så såg naglarna ut som jag hade igår på bröllopet^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0