hahah jag och rubriker går inte ihop...:]

sitter med frida i hennes säng och degar just nu.
färgade hennes hår idag. blev väl ganska bra. iallafall bättre än förra gången.
sen tänkte vi kanske fara på bio ikväll. men vet inte riktigt hur vi gör med det.
just det. mina föräldrar kom hem från skellefteå idag och då hade dom köpt en jacka till mig. och enligt mig är den riktigt snygg. det är en beige skinjacka från cubus. kan lägga in en bild när jag kommer hem eftersom jag inte har med min kamera hit nu. och det kan se lite roligt ut om jag börjar ta bilder på min jacka hahha. skriver kanske senare för nu blev det ett ganska långt inlägg.

sjukt härlig han är asså! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0