första dagen är över.

skolan slutade vid halv 12 idag eftersom det bara var ett upprop som man kan säga.
vi fick våra skåp idag. JAG FICK ÖVERSKÅP! men det bästa är nog ändå att vi fick stiftpennor! hahah det gjorde min dag tror jag. är så sjukt glad! men det dåliga är att våran klass är ganska utspridd nu. alla har skåp ( innom AE1s "avdelning") lite överallt. det finna nästan ingen ordning!
jag har lyckligtvis mitt skåp i som samma "avdelning" (svårt att förklara hur jag menar..) som vi hade förra årate och i sjuan. men de tär bara jag och 2 andra från klassan som har där så vi är lite dissade...-.-'
efter skolan slutade få kom vi hem och var hemma hos frida ett tag innan vi bestämmde oss för att vi skulle äta på mias till middag så kom ganska precis hem från det.

haha en gullig bild på mig och jennifer i grundfors.

just det. är det någon som ska se på fångarna på fortet ikväll? det ska iaf jag och frida göra. det börjar om ca 15 minuter så vi ska nog snart gå och starta tvn^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0