buuuuuuuuuuusig kväll

just nu är jag med frida(som alltid) och vi är lite små flummiga.
hahah fridad säger att jag inte har någon hjärna... men vad har jag att skylla henne för? hon har ju rätt :]
men iallfall så for jag och frida på bio ikväll. vi såg en film som heter knight and day. egentligen gillar jag inte sånna filmer, men det var faktiskt riktigt bra enligt min uppfattning.
vet inte riktigt vad vi ska göra imorgon, men då ska jag iallafall sova hemma eftersom jag ska vara med malin på lördag och måste hinna städa mitt rum lite innan hon komemr för det ser ut som en svinstia där nu..-.-'
men nu ska vi snart sova(eller nåt) skriver imorgon. puss


Kommentarer
Netty♥

sv' igår umgicks jag med älskling och en kompis. själv? :)

2010-08-13 @ 13:03:45
URL: http://www.nettys.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0