if tomorrow never comes.

Det blir inget långt inlägg eftersom inget har hänt idag.
efter skolan for jag med Nelia till preem och köpte godis. sen for jag hem och har bara suttit hemma och haft tråkigt.
Nu ser jag i alla fall på "x-effekt", fast det är paus nu så därför har jag lite tid att blogga :)
men nu börjar det igen så ska fortsätta se.
pusssss<3

Dagens outfit.


Lila/röd sjal - Mammas. ingen aning om från vars eller hur mycket det kostade.
svart lång tröja med halv långa ärmar -  gina, 149 kr.
mellan blå jeanstights - H&M 50 kr. (på rea. Egentligen 149 kr)


Kommentarer
tina

härligt :-) piteå!

2010-04-20 @ 20:22:42
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0