If today was you're last day.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik. en sjukt härlig låt kan jag lova.
kommer lägga in några bilder från helgen längre ner i inlägget. så får ni se vars vi sov och lite mer ;)
Om kanske en timme ska jag nog gå och lägga mig så jag inte är jätte trött när det är skola imorgon. Fast i och för sig så kommer det vara en riktigt härlig dag imorgon. för på första lektionen (engelska) och på matten och på svenskan ska vi filma våran reklamfilm, sen efter lunch har jag bara spanska sen slutar jag eftersom det är reflektion :)
Men nu ska jag fixa lite saker så vi hörs kanske innan jag går och lägger mig eller så blir det imorogn :)
pussss<3

jag sov under det blå täcket närmast soffan ^^


Vi fick ett riktigt skrattanfall efter att vi ätit dom, vi skrattade i typ 20 minuter :]




Frida kommer döda mig för den här bilden, men hon faktiskt leva med att jag laddar upp den :]


Kommentarer
tina

Jag har varit och solat sen så har jag mest bara kollat på film resten av dagen ;> dudå

2010-04-18 @ 21:56:38
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/
takwa

OFC att jag följer din också! :o<3

finns inte ord för hur saknade båda ni apor är! :(<3

2010-04-19 @ 06:20:53
URL: http://umeflinga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0