And i know that we can be so amazing.

kom just hem från campus.
DET VAR SJUKT KALLT! känns typ som om jag har tappat tårna eller ngt...
ska nog se på massa filmer och bara ta det lungt ikväll.
Men det var sjuuukt roligt på campus ändå. emn vi tappade bort alla nästan hela tiden så tillslut var vi bara kanske max 6 st?
men vi hittade dom andra sen och då var vi typ 20 st?
hhahaha, greta och frida köpte en heliumballong och när vi skulel gå in så fick några typ killa (typ 20 år eller ngt) ballongen i anstiktet (det var en nalle puh ballong btw) så då började dom snacka om ballo typ. sen så nar nasse med också och då sa en i gruppen jag va med "nassepig är ockås med"  så dom ba"nassepig?" haha det blev typ serriösa samtalet det slutade med något om musspig.
Hur fulla var nt som på en skala 1-10? :]
lägger in några bilder från kvällen. sen ska jag nog lägga mig i sängen och se på film :)
blev nästan inga bilder men några blev det.


brasan :D


dom var sjukt coola :D


nalle puuh!!! :D:D:D:D<3


Kommentarer
tina

jobbigt :o

2010-05-01 @ 10:00:47
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/
tina

hehe :-)

2010-05-01 @ 20:14:53
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0