kroksjö.

hej bloggen.
har inte uppdaterat på länge, men typ inget har hänt.
igår så for jag och frida till kroksjö och var med jennirfer. vi sov där.
vi såg på män som hatar kvinnor och åt chips,popkorn och drack cola(a'
efter filmen gick vi in i jennifers rum och åt ben and jerrys(a'
vi orkade inte äta upp allt eller gå ner med dom i frysen så dom fick stå på golvet(a'
sen satte vi oss på jennifers säng och typ pratade i telefon med linus :)
hahah, jag och frida had inte bytt om,då blev vi ju såklart jätte trötta så vi somnade med kläderna på... klockan var typ halv 1 eller nåt sen väckte jennirfer oss typ kl 2 så vi kunde byta om:]
hahahahahahaha, jennifer skulle sova på golvet men vi orkade inte hämta madrassen så vi sov 3 st i en liten säng:] det blev jävligt varmt kan jag då säga :P
sen så kom jennirfes lillasyrra in i till oss typ tjugo över 10 (och vi hade somnat typ 2 eller 3) och sa "klockan är över tio och jag vill ha frukost" vi ba"mm" då gick hon ut och vi somnade om till typ 11 :]
sen har vi typ sovit hela dagen och pratat i telefon med massa randoms :P
vi ska typ till jennifer nästa helg också fast då är vi där hela helgen, inte bara fredag-lördag som idag :P
nummer som vi kan ringa så vi inte sover bort hela dagarna nästa helg? :)<3

nu ska jag försöka att uppdateras mera. men måste ha tid också men aja.
snart kommer frida och då ska vi se på film och fika, så akn inte skriva mer.

pusshej/a♥

saknar sommaren...<3


Kommentarer
fanny

haha jaha, aldrig tänkt på:)

2009-09-05 @ 21:43:22
URL: http://aquaholic.blogg.se/
fanny lampa

jag saknar också sommaren :(<3

2009-09-12 @ 12:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0