flummigt.

hej bloggen.
den här veckan har vi haft temavecka på skolan, inte så kul men fungerande.
va på maxi med frida idag :)
köpte:en bh,två linnen(svart och mörkgrått), en vit  och en glass (A)
vi for vid typ 2 och kom hem vid typ 5.
sov hos frida från igår till idag och hon ska sova hos mig ikv till imorgon för hennes pappa ska typ bort ikv :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, va ute, gå på stan eller ngt, vi får se :)
hahahha, köpte 3 fiskar idag till mitt akvarium :P eller det var min storebror som har kommit hit från stockholm som köpte dom :)
Björklöven matchen igår sög ju ;o 3-1 till ....
aja, nu ska jag göra ngt annat innan frida komemmer:]
slänger in en snabb bild bara :)
ojojojo... men är man flumm så är man ;]









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0